Hamza'nın kıymetini bilin
Rapor istemek nedir! 3 kupa aldı, transferde kulübünü düşündü ve maç fazlasıyla lider
- Galatasaray Haberleri
- Giriş Tarihi: 04 Ekim 2015 00:00
- Güncelleme Tarihi: 04 Ekim 2015 00:55
Yanlışlardan bahsetmiyorum, hatalardan bahsediyorum.
Hamza hocanın hatası nedir? İnsani olarak sporcusuna, başkanına, yöneticisine hep saygılı davrandı. Şöyle düşünelim, Beşiktaş rakibi. 3 tane savunmacı aldı, 1 tane de dünya çapında santrfor aldı. Fenerbahçe hemen hemen kadroyu yeniledi, Aziz Yıldırım 70 milyon Euro harcadı.
Trabzonspor da bir sürü takviye attı. Hamza hoca isyan etmedi, "Şunu istedim, almadılar" demedi. Kulübünü düşünerek Denayer, Carole gibi ucuz maliyetli oyuncuları aldı.
Oldu ki dünkü maçta Mehmet Batdal ilk yarı vurdu, 1-0. Oldu ki Podolski'nin istem dışı da olsa avantaj sağladığı el hamlesini gördü hakem, verdi. Galatasaray hoca mı arayacaktı?
Rapor nedir?
Teknik adamlar yöneticilerle, başkanlarla zaten konuşurlar, sohbet ederler. Hatalar da aile bünyesinde konuşulur. Galatasaray kendi bünyesinde halletmedi, bunu medyada görmeye çalıştı. Hatası yok mu? Hamza hoca fazla iyi niyetli...
Ben Türkiye'yi tanıyorum. Raporu şöyle yazsa ya Hamza hoca, "Ben geçen sezonun ilk yarısına doğru geldim.
Süper Lig'de en az parayı kazanarak geldim. 3 tane de kupa aldım size. Bismillah dediniz, 3 kupayla karşılaştınız.
Defolarıma rağmen, Felipe Melo olmamasına rağmen maç fazlasıyla liderim.
Kazakistan deplasmanında kazanmam gerekiyordu, hata yaptım ama berabere kaldık. Peki o zaman ben soruyorum, "8 oyuncu istedim, niye almadınız?" derse, ne olacak?
Pereira'yla ilgili bir eleştiri yazısı yazdım, benim canım kulübüm sadece adımı vermeden hakkımda açıklama yaptı. Eleştiri yapmayacak mıyız, yapacağız. Burada teknik eleştiri yapmaya çalışıyoruz, Hamza hoca için de aynı şey geçerli.
Burada taraftara rol düşüyor. Her kulüp her sezon şampiyon olamıyor.
Hamza hoca sizi iyi temsil etti. İyi niyeti yüzünden bazı oyuncular bunu suiistimal de etmiş olabilir. Hamza hoca, "Ne diyeceğim raporda" diye düşünmemeli. Galatasaray taraftarı onun kıymetini bilsin.
Bir gün gelir, ayrılabilir de ama düzgün şekilde olmalı.
Elle melle iyi vurdu
Podolski sağ ayağını iyi kullanıyor, sol ayağını da fena kullanmıyor!.. Dün de Umut Bulut'un koşusundan faydalanarak elle melle attı golü. Eğer Umut'u dinlendiriyorsan Sinan Gümüş'ü öne koyarsın... Podolski'nin sağdan soldan koşularını açarsın. Gol attı, attırdı. Aslında Hamza hocayı eleştirebileceğimiz en önemli nokta bu. Umut'u koyarak Podolski'nin ve diğer arkasındaki oyuncuların verimini artırabilirsin. Zaten Umut girince
Podolski de gitgide iyi oynadı.
DİĞER HABERLER
-
Galatasaray'ın yıldız ismi Victor Osimhen, şampiyonluk kutlamalarında otobüsün arka tarafında vakit geçirdi. İşte o anlar... -
Galatasaray, Trendyol Süper Lig'deki 26. şampiyonluğunu kutlarken sarı-kırmızılı futbolculardan takımın Arjantinli yıldızı Mauro Icardi'ye flaş bir çağrı geldi. Futbolcuların açtıkları pankartta, "Don't go Mauro (Gitme Mauro!) yazısı görüldü. -
Galatasaray, Trendyol Süper Lig'deki 26. şampiyonluğunu RAMS Park'ta görkemli bir şölenle doyasıya kutladı. Sarı-kırmızılılarda kutlamalarda teknik direktör Okan Buruk dikkat çeken açıklamalarda bulundu. İşte Buruk'un o sözleri...