Yıldırım direksiyonda

Bu maç için hakemi ön tarafa alıyorum. Şu ana kadar Bülent Yıldırım'ın yönettiği ve benim izlediğim en iyi maçtı. Maç 11'e 11 olsaydı F.Bahçe kesinlikle kazanırdı

ERMAN TOROĞLU Galatasaray Haberleri Giriş Tarihi: 07 Nisan 2014 00:00 Güncelleme Tarihi: 07 Nisan 2014 12:30
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor
Fotomaç Keşfet