Bari kopya çekin!

Maçın iki önemli olayı var. Biri penaltı, diğeri Semih'in itirafı. Penaltıyı yapan kim? G.Saray'dan kiralanan Dany. İngiltere işi çözmüş. Bilmiyorsan kopya çek! Şimdi F.Bahçeliler kalksa da "Bu Dany kiralık oyuncu değil mi? Acaba penaltıyı şaibeli mi yaptı?" dese, ne diyebilirsiniz

ERMAN TOROĞLU Galatasaray Haberleri Giriş Tarihi: 23 Şubat 2014 00:00 Güncelleme Tarihi: 23 Şubat 2014 02:02
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor
Fotomaç Keşfet