G.Saray Teknik Direktörü Fatih Terim, farklı kazandıkları Karabükspor maçı sonrası yaptığı açıklamada güzel bir sonuç almalarına rağmen yaptıkları hataların farkında olduklarını belirtti. "Bundan önceki maçlardaki oyuncularla bugünkü oyuncular aynı. Rakip pozisyona girmezse biz veririz dediler herhalde. İkisini de yapan aynı oyuncular. Aşırı güvenin verdiği bir şey. Olmasa iyiydi" diyen Terim, "Yine de sahada doğru bir G.Saray vardı" ifadesini kullandı.
BAŞSAĞLIĞI DİLEDİ
İSTEDİĞİM OYUNCULAR ÇOK AÇIK
Terim, basında çıkan transfer haberlerine de değinerek başkan Ünal Aysal'ın kendisine Ronaldinho'yu önerdiğini ve düşünmek için süre talep ettiğini dile getirdi. Alınmasını istediği oyuncuların belli olduğunu vurgulayan sarıkırmızılı hoca; Shaqiri, Matias Suarez ve Guillaume Gillet isimlerinin altını çizdi. Terim "Biz artık sadece ihtiyaç bölgesini söyleyeceğiz" dedi.
Melo yeniden açıldı
Penaltıdan fileleri havalandıran Felipe Melo, 6 hafta sonra gol attı.
Bir penaltı daha
G.Saray ligde bu sezon en çok (5) penaltı kullanan takım oldu.
Selçuk zirveye çıktı
Elmander'i topla buluşturan Selçuk en çok asist yapan oyuncu
4 yıl sonra 5 gol
G.Saray en son 2007- 08 sezonu 33. Haftasında 5 gollü galibiyet
almıştı.

