3. Lig 1. Grup'taki şampiyonluk yarışını ikinci sırada sürdürürken futbolcuların yaptığı antrenman boykotuyla sarsılan Karşıyaka'da kriz tatlıya bağlandı. Yeşil-kırmızılılarda Başkan İlker Ergüllü antrenmanı boykot eden, salonda bireysel çalışan yeşil-kırmızılı futbolcuları kahvaltıda ağırladı. Futbolculardan geçmişi unutup Düzcespor maçına konsantre olmalarını isteyen Ergüllü, takıma prim sözü verdi.
