Futbol Haberleri Giriş Tarihi: 07 Şubat 2012 00:00
Haftayı Orduspor beraberliğiyle kapatan Bursa'da Ozan İpek, "Şanssızlık içindeyiz. Girecek toplar girmiyor. Olmayacak pozisyonlar kalemizde gol oluyor" dedi. Genç oyuncu bu haftaki Manisa maçının büyük önem kazandığını belirtti.