Fenerbahçe sezonu açtı

Sarı-lacivertli takım, 2026/27 sezonunu dün itibarıyla açtı. İsmail Kartal ve takımı, Düzce’de Topuk Yaylası Tesisleri’nde ilk antrenmanını yaptı ve sezon başı kampına başladı.

Fenerbahçe Haberleri Giriş Tarihi: 25 Haziran 2026 06:50
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor
Fotomaç Keşfet