Vedat Muriç transferi sonrasında Fenerbahçe’nin kadrodaki futbolcu sayısı 40’a yükseldi. En az 5 transfer daha yapılacak. Sezon başlamadan 17 isimle yollar ayrılacak.
Fenerbahçe Haberleri Giriş Tarihi: 23 Haziran 2026 06:50
Fenerbahçe'de yönetim bir yandan transfer çalışmalarını sürdürürken, diğer yandan da kadrodaki şişkinliği azaltmanın yollarını arıyor. Kiralıktan dönen isimlerle birlikte futbolcu sayısı 39'a yükseldi. Vedat Muriç transferinin ardından ise bu sayı 40 oldu. Yönetim, takımı güçlendirmek ve eksik noktaları tamamlamak için en az 5 yeni takviye daha yapacak ve sayı otomatikman 45 olacak. TFF'ye 28 isim bildirme zorunluluğu var. Bu nedenle Fenerbahçe yönetimi, yeni yapılacak transferler sonrasında kadroda bulunan en az 17 oyuncuyla yollarını ayıracak. Maliyeti yüksek olan ve teknik heyetin yetersiz gördüğü isimler öncelik olarak belirlendi. Bu oyuncuların menajerleriyle de irtibata geçildi. Fenerbahçe yönetimi, 14 Ağustos'a kadar kemik kadroyu oluşturmayı hedefliyor.