Fenerbahçe'de sağlık kontrolleri başladı
Fenerbahçe Futbol A Takımı'nda 2026-2027 sezonu öncesi rutin sağlık kontrolleri gerçekleştirildi. İşte detaylar...
- Fenerbahçe Haberleri
- Giriş Tarihi: 22 Haziran 2026 14:37
- Güncelleme Tarihi: 22 Haziran 2026 14:43
Fenerbahçe Futbol A Takımı'nda 2026-2027 sezonu öncesi rutin sağlık kontrolleri başladı. Kulüpten yapılan açıklamaya göre teknik direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve bazı futbolcular, Medicana Ataşehir Hastanesinde sağlık kontrolünden geçti.
EKG (elektrokardiyografi) ile kan tetkiklerinin ardından efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik testlerin yapıldığı kontroller; ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde gerçekleştirilen tetkiklerle sona erdi.
Fenerbahçe'de rutin sağlık kontrolleri 23 Haziran'da devam edecek.
DİĞER HABERLER
-
Fenerbahçe Yönetim Kurulu, bundan sonraki süreçte toplantılarını haftalık olarak yapma kararı aldı. Chobani Stadyumu'nda gerçekleştirilen toplantıda transfer çalışmaları, yeni sezon hazırlıkları, mali konular ve kulübün projeleri ele alındı. İşte detaylar... -
Fenerbahçe ile yollarını ayırmasının ardından Serie A ekiplerinden Bologna'nın başına geçen Domenico Tedesco, İtalyan ekibinde savunma hattına yapacağı takviye doğrultusunda yönünü sarı-lacivertlilerin eski yıldızına çevirdi. İşte detaylar... -
Gelecek sezonun kadro planlaması doğrultusunda çalışmalarını sürdüren Fenerbahçe, devre arasında transfer ettiği o oyuncunun ayrılığına yeşil ışık yaktı. Sarı-lacivertli futbolcunun Ada ekipleri ile görüşme halinde olduğu ortaya çıktı. İşte detaylar...