Gaziantep'e Tokat!

Hakem Serkan Tokat tüm takdir haklarını F.Bahçe'den yana kullandı. Caner'in uzatmada Orkan'a yaptığı faule düdük çalmayarak G.Antep'in penaltısını yedi

Öncelikle şunu söylemekte fayda var; Fenerbahçe 60 dakika bir kişi eksik oynadı. Bu çok önemli faktör. Böyle olduğu halde Fenerbahçe'nin eksik oynadığını farkedemedik. Bırakın eksik olduğunu farketmeyi topla daha fazla oynayan, oyuna hakim olan taraf Fenerbahçe oldu.
Tamam Gaziantep'in kadrosu ile Fenerbahçe'nin kadro gücü aynı değil. Ama ligin adı "Süper Lig" ise bir kişi eksik oynayan takıma da bu tarz oynamaman gerekir.

İki oyuncu hatalıydı

Aslında Hasan Ali Kaldırım'ın atıldığı pozisyonda Fenerbahçeli iki oyuncunun durdukları yer yanlıştı. Sen hücuma gidiyorsun takım olarak ikiye birsin.
Biriniz adam alacaksınız, biriniz ise boşta kalacaksınız.
Maçın başında Gaziantep, Fenerbahçe'nin maçlarda uyguladığı "taktik faul" ile rakibine cevap verdi. Yani rakip oyunu başlatırken faul yaparak oyunu durdurdular.
Fenerbahçeli futbolcular da bu duruma çok kızdılar.

Diego'nun yaptığı gereksiz

Van Persie'nin oynanmaması bence kayıp. Nani saçma sapan yerlerden toplara vurarak çok pozisyon harcadı. Diego'nun yaptırdığı penaltı son derece gereksizdi. Hava topuna çıkıyorsun penaltı yapıtırıyorsun!
Fenerbahçe'den oyuncu atıldıktan sonra hakemin takdir hakları devanmlı Fenerbahçe lehine olmaya başladı. Hakekmin takdiri olan şeyler vardır, bazen de yoktur! Hakem avantaj kuralında da hata yaptı. Avantaja bıraktı top kaybedilince 6 pozisyon sonra geri dönüp faulü çaldı. Taç atırıyorsun, 25 metre ilerden...
Aslında hakem Serkan Tokat maçın sonunda hamkemliğini yaptı (!)
Caner'in Orkan'a yaptığı hareketten sonra hakemin düdük çalmaması kusura bakmayın, onun "art niyetli" olduğunu gösterir. Bu durum kafasında bazı hesaplanmış şeyler vardır diye düşündürür. Maalesef bu Türkiye'nin gerçeği. Bir türlü "hakem sulalelerinden" kurtulamadık.

TRABZON'A HAYIRLI OLSUN
Trabzonspor'un yeni başkanı Muharrem Usta oldu. Hayırlı, uğurlu olsun. Hacıosmanoğlu'nun son hakem eylemi sonrasında söyledikleri ve daha sonra da laflarını geri alması onun sonunu hazırladı.
Trabzonspor için yeni bir dönem başladı. Yine foto-finişli bir başkanlık seçimi yaşandı. İnşallah Trabzonspor için hayınrlı olur. Çünkü altını çizerek söylüyorum "Türk futbolu için, Trabzonspor olmazsa olmaz bir markadır" Trabzonspor armasız, Türk futbolu düşünemiyorum.
İnşallah o armadayı gene yukarı taşırlar.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.