Gaziantep'e Tokat!
Hakem Serkan Tokat tüm takdir haklarını F.Bahçe'den yana kullandı. Caner'in uzatmada Orkan'a yaptığı faule düdük çalmayarak G.Antep'in penaltısını yedi
- Fenerbahçe Haberleri
- Giriş Tarihi: 07 Aralık 2015 00:00
- Güncelleme Tarihi: 07 Aralık 2015 10:14
Tamam Gaziantep'in kadrosu ile Fenerbahçe'nin kadro gücü aynı değil. Ama ligin adı "Süper Lig" ise bir kişi eksik oynayan takıma da bu tarz oynamaman gerekir.
İki oyuncu hatalıydı
Aslında Hasan Ali Kaldırım'ın atıldığı pozisyonda Fenerbahçeli iki oyuncunun durdukları yer yanlıştı. Sen hücuma gidiyorsun takım olarak ikiye birsin.
Biriniz adam alacaksınız, biriniz ise boşta kalacaksınız.
Maçın başında Gaziantep, Fenerbahçe'nin maçlarda uyguladığı "taktik faul" ile rakibine cevap verdi. Yani rakip oyunu başlatırken faul yaparak oyunu durdurdular.
Fenerbahçeli futbolcular da bu duruma çok kızdılar.
Diego'nun yaptığı gereksiz
Van Persie'nin oynanmaması bence kayıp. Nani saçma sapan yerlerden toplara vurarak çok pozisyon harcadı. Diego'nun yaptırdığı penaltı son derece gereksizdi. Hava topuna çıkıyorsun penaltı yapıtırıyorsun!
Fenerbahçe'den oyuncu atıldıktan sonra hakemin takdir hakları devanmlı Fenerbahçe lehine olmaya başladı. Hakekmin takdiri olan şeyler vardır, bazen de yoktur! Hakem avantaj kuralında da hata yaptı. Avantaja bıraktı top kaybedilince 6 pozisyon sonra geri dönüp faulü çaldı. Taç atırıyorsun, 25 metre ilerden...
Aslında hakem Serkan Tokat maçın sonunda hamkemliğini yaptı (!)
Caner'in Orkan'a yaptığı hareketten sonra hakemin düdük çalmaması kusura bakmayın, onun "art niyetli" olduğunu gösterir. Bu durum kafasında bazı hesaplanmış şeyler vardır diye düşündürür. Maalesef bu Türkiye'nin gerçeği. Bir türlü "hakem sulalelerinden" kurtulamadık.
TRABZON'A HAYIRLI OLSUN
Trabzonspor'un yeni başkanı Muharrem Usta oldu. Hayırlı, uğurlu olsun. Hacıosmanoğlu'nun son hakem eylemi sonrasında söyledikleri ve daha sonra da laflarını geri alması onun sonunu hazırladı.
Trabzonspor için yeni bir dönem başladı. Yine foto-finişli bir başkanlık seçimi yaşandı. İnşallah Trabzonspor için hayınrlı olur. Çünkü altını çizerek söylüyorum "Türk futbolu için, Trabzonspor olmazsa olmaz bir markadır" Trabzonspor armasız, Türk futbolu düşünemiyorum.
İnşallah o armadayı gene yukarı taşırlar.
DİĞER HABERLER
-
Fenerbahçe'de futbol şubesinden sorumlu yönetici Ertan Torunoğulları golcü transferiyle ilgili dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Torunoğulları forvet transferini yeni sezonun hazırlık kampına yetiştirileceğini söyledi. işte detaylar... -
Süper Lig'in 29’uncu haftasında deplasmanda Zecorner Kayserispor ile karşılaşacak olan Fenerbahçe, Kayseri’ye geldi. Sarı lacivertli taraftarlar takımlarını coşkuyla karşıladı. İşte detaylar... -
Fenerbahçe'nin Zecorner Kayserispor ile deplasmanda oynayacağı mücadelenin kamp kadrosu belli oldu. İşte detaylar... | Son dakika FB spor haberleri