Ben bu sistemi hiç sevmedim

Ben Rıdvan Dilmen olarak; bu Nani, Diego, Fernandao ve Van Persie'li sistemi hiç sevmedim. Özellikle de savunma açısından büyük zaafları var. Orta saha kalabalık olmalı

RIDVAN DİLMEN Fenerbahçe Haberleri Giriş Tarihi: 28 Ağustos 2015 00:00 Güncelleme Tarihi: 28 Ağustos 2015 01:29
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor
Fotomaç Keşfet