Beşiktaş, 14 Şubat Sevgililer Gününü sosyal medyadan kutladı. Taraftarların marş söylerken çekilen videosunu yayınlayan siyah-beyazlı kulüp, "Aşığız size doyamıyoruz. BeşiktAŞK" notu düştü. Gönderi taraftarlardan yüzbinlerce beğeni aldı, yorum yağmuruna tutuldu.
