Galatasaray evinde galip
Kadınlar Basketbol Süper Ligi'nin 18. haftasında Galatasaray, sahasında OGM Ormanspor'u 74-71 mağlup etti.
- Basketbol Haberleri
- Giriş Tarihi: 20 Şubat 2019 14:32
Salon: Ahmet Cömert
Hakemler: Orkun Yurtdaş, Mustafa Akıllıoğlu, Murat Danışan
Galatasaray: Sinem Ataş, Farhiya Abdi 7, Jefferson 27, Şerife Alperi Onar 5, Eda Şahin, Işıl Alben 14, Macaulay 11, İnci Güçlü, İrem Naz Topuz 7, Grigalauskyte 3
OGM Ormanspor: Nilay Kartaltepe 18, Henry 10, Copper 18, Damla Gezgin 6, Miray Şahin 3, Gardner 4, Naile Çırak, Özge Kavurmacıoğlu, Ruzickova 12
1. Periyot: 13-24
Devre: 39-37
3. Periyot: 54-53
DİĞER HABERLER
-
Tekerlekli Sandalye Basketbol Süper Ligi'nde şampiyonluk yarışı Fenerbahçe ile Beşiktaş arasında oynanacak final serisiyle sonuçlanacak. İlk maç 21 Haziran'da Metro Enerji Salonu'nda oynanacak. İşte detaylar... -
Potada dev randevu! Beşiktaş GAİN ile Fenerbahçe Beko, final serisinin üçüncü maçında Akatlar'da kozlarını paylaşıyor. Karşılaşmanın saati ve canlı yayın kanalı. -
Beşiktaş Kulübü, erkek basketbol takımı oyuncularından Jonah Mathews'in ameliyat edildiğini açıkladı. İşte detaylar...