38 yıldır hep aynı

MKE Ankaragücü 1975-76 sezonunda küme düştüğünde takımın kaptanıydım Gündüz Kılıç, Hıncal Uluç yazdı, federasyon başkanı "Şike var" dedi. Ne oldu!

ERMAN TOROĞLU Sivasspor Haberleri Giriş Tarihi: 24 Ocak 2014 00:00 Güncelleme Tarihi: 24 Ocak 2014 02:00
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor
Fotomaç Keşfet