G.Saray'ın eski efsane futbolcusu ve teknik direktörü Gheorghe Hagi, ülkesi Romanya'da yayın yapan DigiSport kanalında katıldığı 'Regele' isimli spor programında Türkiye'de kendisinin Alex ile kıyaslanmasına tepki göstermişti. Hagi, "Alex de kim! Ben Barça ve Real Madrid'de oynadım. Onun oynadığı en büyük takım F.Bahçe. Benimle kıyaslanması bile komik" demişti. Haber servis edilirken meğer sansürlenmiş.
ALEX TEPKİ VERECEK Mİ?
TÜM BEŞİKTAŞ HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
TÜM FENERBAHÇE HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN




