Galatasaray Haberleri Giriş Tarihi: 11 Şubat 2012 00:00 Güncelleme Tarihi: 11 Şubat 2012 01:51
G.Saray Yönetim Kurulu üyesi Abdurrahim Albayrak, transferde etik dışı hiçbir hareket yapmadıklarını söyledi. Radyospor'a konuşan Albayrak, "A.Gücülü Turgut'un transferinden centilmenlik anlaşması nedeniyle vazgeçtik. Yiğit'i de Manisa maçından sonra aldık" dedi.