Beşiktaş Haberleri Giriş Tarihi: 20 Mayıs 2013 00:00 Güncelleme Tarihi: 20 Mayıs 2013 00:30
İki takım taraftarları Kayseri-Beşiktaş arasındaki ligin son maçına fazla ilgi göstermedi. Kadir Has Stadı'nda oynanan karşılaşmanın biletleri 5, 10 ve 20 liradan satılmasına karşın tribünlerin büyük bölümü boş kaldı. Maçı yaklaşık 10 bin Kayserispor, 5 bin civarında da misafir takım taraftarı izledi. 38. dakikada kutlama yapan Kayserililer Yener ve Bobo'nun golleriyle büyük sevinç yaşadı. Beşiktaşlılar da takımlarına tam destek verdi.