Yıldırım'a rakip
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, genel kurulda karşısında rakip istiyormuş. Bravo başkan, demokrasiden güzel örnekler veriyorsunuz. Ancak rakipler konusunda bir açıklamanız yok. Benim aklıma gelen şu. Sizi kopyalatıp, genel kurula yollayalım. Mesela üç adet Aziz Yıldırım kopyalatsak genel kurulda iyi mücadele olur değil mi?
YAZARIN ÖNCEKİ YAZILARI
TÜM YAZILARI