- 04 Aralık 2008
İsteyince oluyor
Kaptanım benim
G.Saray maça Lincoln'ün kaptanlığında başladı. Hertha Berlin hücumu ve golü düşünen 'rizikolu' bir oyunla maça asılmaya başladı. Lincoln oyuna ağırlığını koyarken Baros'a müthiş bir pas verdi. Baros topla altı pasa girdiğinde, üç Hertha'lı golü zor önledi. Arkasından gene Lincoln, peş peşe iki müthiş şut attı, kaleci bunları zor kurtardı. Kısacası Lincoln, Almanlara "Ben ölmedim" dercesine harika top oynamaya başladı. Bu devrede G.Saray'da kötü oynayan yoktu. Geri dörtlü Hertha'lıları çok iyi bloke edip, onları ceza sahasın sokmadı. İkinci yarıya G.Saray aynı oyunla başladı ancak Voronin'in kaçırdığı gol bizim için büyük şanstı. Bu yarıda Hertha da yaptığı değişiklik ile oyuna asılmaya başladı. 65'te Kacar'ın harika şutunu Sanctis inanılmaz bir şekilde yumrukla uzaklaştırdı. Arkasından iki G.Saray akınının sonuncusundan bir penaltı çıktı, Onu da Baros ağlara taktı. Bu golden sonra, G.Saray moral buldu. Seyirci görülmemiş tezahürat ile takımı coşturuyordu. Ancak Hertha'nın peş peşe tehlikeli pozisyonlarını Sanctis ve Servet zorlukla önledi. Kim iyi oynadı derseniz isim vermekte zorlanırım. Çünkü hepsi çok iyi oynadılar ve üç puanı hak ettiler. Son dakikalarda G.Saray ceza sahası karıştı. Almanların penaltı feryatlarına İtalyan hakem oralı olmadı. Sanctis, 30 metreden gelen müthiş bir şutu kurtardı ve maç G.Saray'ın galibiyeti ile bitti.