- 02 Aralık 2008
Hal ve gidiş kötü
G.Saray yönetimi tatilde
Galatasaray'da kaybedilen kaybedilene. Önce Şampiyonlar Ligi'nden yok olundu, arkasından lig zora sokuldu, UEFA Kupası'nda ise ümitler Hertha Berlin maçına kaldı. Ligde Hacettepe maçından zar zor alınan üç puanla yola devam denildi... Ancak ne hikmetse Galatasaray'da fatura kesecekler uzun bir tatile çıkmış olacaklar ki, hiç kimse hiç kimse kimseyi ne itham ediyor, ne de laf söylüyor. Anlayacağınız, Galatasaray'da herkes yarı baygın maçlara çıkıyor, Allah bu işin sonunu hayır etsin.
Semih'i kurban etmeyin
Fenerbahçe de en beğendiğim futbolcular Deivid ve Semih. Semih hangi takımda oynarsa oynasın, 18'den aşağı gol atmaz. Bu bir yetenek meselesidir. Bu yetenek de her zaman Semih'te vardır. Neyse konumuza gelelim. Semih menisküs ameliyatı olmuş. Temennimiz en kısa süre içinde yeşil sahalara dönmesi. Ancak beni endişelendiren bir şey var; Fenerbahçe Sağlık Kurulu da galiba Galatasaray'ınki gibi. Baksanıza Semih 4 hafta evvel sakatlandı. Daha yeni ameliyata gidiyor.