- 23 Kasım 2008
Bir puan iyi
Ümit bu futbolla zor
Maça iki takım da temkinli başladı. İkinci dakika G.Saray'ın attığı korner de Arda'nın çekilip düşürülmesi resmen penaltı idi. Hakem Yıldırım bu olayı görmek istemedi. 4. dakikada De Nigris'in boş kaleye attığı top, çizgiyi geçip geçmediği tartışma konusu oldu. Bana göre, Servet topu tamamen çizgiyi geçmeden çıkardı. Kewell iyi oynayanların başında idi. Kewell'ın direkten dönen topu ise şansızlıktı. Bu yarıda G.Saray'ın etkili oyunu vardı ama gol yoktu. Maçın en ilginç olayı Neca'nın oyuna girmesi ile yaşandı. Sahada Servet'ten sonra ikinci maskeli futbolcu Neca oldu. Tribünlerde ilginç misafirler vardı. Ümit'i seyretmeye gelen Dubaili menajerlerlerin, kararlarının olumlu olacağını zannetmiyorum. G.Saray'da Emre Aşık oyundan çıktı. Yerine Meira geçti, oyuna giren ise Nonda oldu. Nonda'yı böyle kötü görmek beni şaşırttı. Bu yarıda gözle görünen tek şey G.Saray'ın milli futbolcularının yorgunluklarının çok artması idi. Maçın son yirmi dakikasında gol kaçıran taraf ise Ankaraspor oldu.