- 17 Kasım 2008
Üç puan iyidir!
MHK bir şey söylemeli
Selçuk Dereli maçı iyi takip edemedi. Boş alanlarda yapılan faulleri vermek çok kolay. Ancak kale içinde, korner ya da faul atışlarında yapılan fauller adeta penaltı gibiydi. Aynı pozisyonda, altı pas dışında Milan Baros beline sarılıp yere indirilirken, diğer bir köşe de Kewell'a daha ağır faul yapılıyordu. Bu hareketlerin bir cezası var mı yok mu? Merkez Hakem Komitesi dünkü maçın bandını seyredip bize bir şeyler söylemelidir. Galatasaray, Büyükşehir Belediye karşısına aynı düzen ve de bir iki değişik isimle çıkmıştı. Skibbe aynı oyun kurgusu ile "Devam" da kararlı. Hemen, hemen herkes artık Galatasaray'ın oyun düzesinin öğrendi... Gelecekte bu oyun düzenine bozacaklar mutlaka çıkacaktır.
Lincoln ve Kewell
Galatasaray da dün iyi oynayanlar içinde iki futbolcu vardı ki alkış aldı. Kewell hem sağda hem solda bilerek oynarken, bir de güzel kafa golü attı. Lincoln dün güzel oyunu bir golle süsledi. Baros da kaç haftadır gol atmadı. Endişe verici durum. Adeta topa vurmaktan çekiniyor. Futbol sorumluları bu konuda geç kalmadan tedbir almalı. Maçta her iki takım da karşılıklı pozisyonlara girdi. Ancak ikinci yarıda Büyükşehir Belediye'nin daha hakim olduğu gözle görülüyordu. Direkten dönen karşılıklı iki top dışında Galatasaray kalecisi De Sanctis çok önemli pozisyonlarda golleri önledi. Kısacası, Galatasaray bir maçı daha kazandı ve çıkışa devam etti.