- 03 Kasım 2008
Usta yabancılar
Hakem iki penaltı vermedi
İlk yarı biterken ikinci yarı merak konusuydu. Nitekim ikinci yarıda Galatasaray adeta oyundan daha kötü düştü. Pas hatası, top kaybı çoğaldı. Baros'un kaçırdığı goller rekora ulaştı. Gaziantep aynı oyun düzeniyle Galatasaray kalesinde boşuna gol aradı. Arda'nın üçüncü golü ise herkesi rahatlattı. Maçın hakemine gelince... Ona asla başarılı bir maç yönetti diyemem. Galatasaraylılara yapılan faullerin hepsini es geçti. Maçta iki tane penaltı vardı, vermedi. Bekir, Volkan'a dirsek attı, devam dedi. Kısacası hataları inanılmaz derecede yüksekti. Nasıl oldu da bunları göremedi merak konusu. Şimdi sizlere birkaç futbolcuyu yazmak istiyorum. KEWELL: Adam her hareketinden büyük futbolcu olduğunu belli ediyor. Topa çıkışları, kafa vuruşları, mükemmel pasları onu tescilli iyi futbolcu yapıyor. Yani ona hiç kimse tartışamayacak kadar yetenekli bir adam. Dün de çok başarılı oynadı. LİNCOLN: İlk devrede sahanın her tarafına adım attı. Tribünleri coşturacak Brezilyalılara has paslar attı. Herkes onu alkışladı durdu. Hatta maç öncesi başlayan sevgi tezahüratı maç boyunca sürdü. Yetişip attığı gol ise ona yakıştı. ARDA: Nedendir bilinmez Arda hâlâ o iyi Arda değil. Bir bakıyorsunuz kötü oynuyor, bir bakıyorsunuz umulmadık kadar başarılı toplar veriyor. Son golde ben dahil herkes alkışladı. Arda artık toparlanmalı.