İsmet Tongo

spor@fotomac.com.tr

Şaşkın Skibbe

Sizinle bahse girerim ki stajyerliğini Türkiye'de tamamlamaya çalışan bay Skibbe, hâlâ nasıl bir takımın başında bulunduğunu ve o takımın gücünün ne olduğunu bilmiyor. Diyeceksiniz ki olur mu böyle şey? Olur, olur bal gibi olur. Baksanıza bay Skibbe, Ankaraspor kupa maçından sonra: "Lig üçüncüsü ile berabere kaldık. Bu da başarıdır" diyor. Şaşılacak şey. Skibbe kendisini hâlâ Alman Ligi'nin alt sıralarında bir takımı çalıştırıyor zannediyor. Öyle düşünmese, kalkıp böyle cahilcesine konuşur mu? Ayrıca dün söyledikleri de oldukça şaşırtıcı. Bir televizyon programında kendisine sorulan, "Galatasaray gruptan lider çıkar mı?" sorusuna ise son derece rahat ve gayrı ciddi bir şekilde, şöyle konuştu; "Herhalde ya birinci ya da ikinci olabiliriz."

Birbirlerini tekzip!
Kendi takımının kim olduğunu, neler yapabileceğini bilmeyen bir teknik direktör nereye kadar gidilebilir? Kendisine zirveleri hedef yapmamış bir hoca ne kadar başarılı olur? Elbette konuşulması gerekenler bunlar. Ama bugünlerde böyle şeyleri konuşmak Galatasaray'ın sorumlularını kızdırıyor. Varsın kızsınlar. Biz sabırlıyız, konuşacak zamanı biliriz. Galatasaray Başkanı Adnan Polat, genel kurulda krediye vize çıkınca birden bire havalandı. Ve ilk demecini, çok moralli bir şekilde verdi "UEFA kupasını ikinci defa almak istiyoruz." Neden olmasın sayın başkan. Ama, çok merak ettim, bu teknik direktörle mi alacaksınız UEFA kupasını? Bu hoca belki ilerde böyle bir başarı yakalayabilir. Ama bugün için UEFA kupalarını sadece tribünde seyretmiştir.

Yapma Adnan Sezgin
Neyse konumuza gelelim. Sayın Polat, UEFA'yı almak istiyoruz, derken Skibbe adeta onu tekzip ediyor ve şöyle konuşuyor. "Böyle oynarsak, Gaziantepspor maçı bizim için hüsranla sona erer." Buyrun kararı siz verin. Başkan Polat, UEFA kupasını hedef koymuş, Alman Skibbe ise bugün yapılacak Gaziantepspor lig maçından korkuyor. Neden mi? dersiniz. Çünkü örnekleri daha evvel olduğu gibi, takımı iyi hazırlayamıyor da ondan. Sayın Adnan Sezgin, "Hiçbir şekilde operasyon olmayacak. Skibbe hocamızdır, öyle kalacaktır" demiş. Bravo Adnan Sezgin! Ama unutma, Galatasaray Kulübü'nde, daima kimin arkasında olunmuşsa daima ilk olarak onlar, tek gidişli biletlerini alırlar ve de veda edip giderler. Anladığım kadarıyla, Skibbe de aynı yolda emin adımlarla ilerliyor!

Maçın sonucu ne olur?
Galatasaray bütün bu yazdıklarımızın dışında gerçekten Süper Lig'in zorlu takımlarından Gaziantepspor ile karşılaşacak. İkisinin de 14'er puanı var. Galatasarayın tek avantajı maçın Ali Sami Yen Stadı'nda oynanması. Her şeye rağmen ben Galatasaray'ın sahadan üç puanla ayrılacağına inanıyorum.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.