İsmet Tongo

spor@fotomac.com.tr

İşte bu kadar

Fenerbahçe'nin Arsenal karşısında aldığı beklenmedik hezimetten sonra gözler Galatasaray'ın Olympiakos ile yapacağı maça çevrilmişti. Spor medyasında son 4 günde çıkan yazıların çoğunluğu uyarı yazılarıydı. Herkes Olympiakos'un büyüklüğünden, süratli takım olmasından ve Galatasaray'a zor dakikalar yaşatacağını yazıyordu. Bütün bu yazıların dışında sadece bir gazete "Olympiakos 8 eksikle geliyor" haberiyle rahatlatıcı bir bilgi veriyordu. Oyunun başlama vuruşu çaldığında Galatasaray sahaya Trabzonspor kadrosuyla çıkmıştı. Sistem de aynıydı. Meira ile Ayhan ön libero oynuyor, Lincoln ise forvetle öne libero arasındaki değişken oyunuyla gol arıyordu. Maçın ilk 15 dakikasında Galatasaray'ın bariz bir üstünlüğü kesinlikle görünüyordu. Bu da herkesi rahatlatmıştı. Ancak 15. dakikadan sonra Olympiakos'un prese başlaması 25. dakikada Kewell'ın attığı gol ile son ermişti. Devrenin sonuna kadar Arda, Baros ve Lincoln'ün kaçırdığı 4 gol vardı. İkinci yarı Galatasaray'da değişen hiçbir şey yoktu. Hücum oyunu Arda ve Lincoln ile denenirken onlara Meira'nın yardımcı gelmesi karşı tarafı çok rahatsız etmişti. Bence Meira, Türkiye'deki en iyi oyunlarından birini oynuyordu.

Sarı-kırmızılı taraftar mutlu
Bu yarıda kaçan gollerin inanılmaz rakamlara erişmesi farkın da artmasını önlüyordu. Uzun yıllardır görmediğim bir sevinci yaşayan Galatasaraylı taraftarlar defalarca "Dağ Başını Duman Almış" marşını söyleyip takımlarını çılgın gibi destekliyorlardı. Trabzon maçından sonra bu maçtaki galibiyet de onları çok mutlu etmişti. Olympiakos iyi oynayamadı. Ama bana sorarsanız onları oynatmayın G.Saray'dı. Şimdi diyeceksiniz ki en iyi oyuncular kim? G.Saray takım olarak iyi oynadı. Ama onlardan ayrılanlar vardı. Mesela Meira, Lincoln, Ayhan, Hakan Balta ve Sabri çok çalışanlardı. Servet'in oyun içindeki başarısını hiç kimsede görmedim. Bu maçların bir gerçeği vardı. Puan maçları olması. 1-0 olsun senin olsun. Gelen de 3 puan olsun tezi en geçerli olandı. Bu grupta G.Saray 2 maç kazansın bir üst tura geçecek. Şimdi 3 puan alındı. Geriye bir 3 puan daha kaldı. Onda da sorun olacağına inanmıyorum.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.