- 21 Ekim 2008
Mücadele, ter, yürek
Olympiakos'a yeter mi?
Futbolda dün yok. Ne kadar büyük başarı alırsan al, yarın her şeyden önemlidir. Şimdi sırada bir Olympiakos maçı var. Bu maçın kesinlikle kazanılması gerek. 'Saracoğlu'nda final' lafı edenler şimdilik o hayallerinden vazgeçsinler. Finale giden yol mücadele ister, ter akıtmak ister, her şeyden önemlisi yürek ister yürek. Bunları yapamadıktan sonra 'ben oraya giderim, buraya giderim' diye bir laf benim için masaldır. Trabzonspor karşısında zaman zaman oynanan futbol Olympiakos için tehlikedir. Baros ve Kewell herhalde bu değiller. Çok daha iyi oynamaları gerekir. Bir kısım basın Lincoln'ü beğenmemiş. Hatalı bir düşünce. Lincoln önceki akşam serbest oynamakla iyi bir maç çıkardı. Ancak burada çok önemli bir konu da Meira'nın Servet'ten kurtarılmasıydı. Servet'in yanına verilen Emre Aşık onunla iyi uyum sağladı. Sağlar da. Portekizli Meira aslan gibi futbolcu. Nereye koyarsan koy oynuyor. Futbolu çok iyi bildiği için ön liberoda da çok iyiydi. Geride kalan iki oyuncu var. Bunların da takıma monte edilsesi şart. Aydın ve Nonda. Umarım bu işi de becerirler. Özün sözü o oyunun çok büyük bölümü Olympiakos için yeterli değildi ama Trabzonspor maçının yıldızı 12. adam bence bu işi çözecektir.