Heykel meselesi
Hakan Şükür, Zaman gazetesine ilginç açıklamalar yapmış. Mesela "Kewell ile yan yana oynasaydım, çok gol atardım" demiş. Buna yorum yazmak istemiyorum. Ancak şu söylediklerini kesinlikle destekliyorum: "Heykelimi bana sormadan da dikebilirlerdi" İşin doğrusu da galiba bu olmalıydı..
YAZARIN ÖNCEKİ YAZILARI
TÜM YAZILARI