- 16 Ekim 2008
Türkiye 13-Estonya 137
4-4 bile bitebilirdi
Burada önemli bir şey daha var. Estonya kalecisi en az 4 tane net golü rahat rahat önledi. Bizim kaleci ise yani Volkan hiç güven vermeyen bir havada öylesine kaleye geçmiş biri gibiydi. Yanından geçen toplara bakıyor, pozisyonlar gol olmayınca seviniyordu. Aslında Volkan'ın sorunları çözülmeden milli takım kalesinde oynatılmaması lazım. İlk devrede bizim, ikinci devrede onların birer topu direklerden döndü. Ama her iki takımın kaçırdığı pozisyonlar gol olsa inanın bana maç 4-4 filan biterdi. Bir de garibime giden Terim'in maç boyunca oyunu çok sakin seyretmesiydi. Bildiğimiz Terim el-kol hareketleriyle sahadaki futbolculara bir maçta en az 15-20 tane mesaj yollardı. "ileri gidin, geriye gidin, rakibe basın" gibi. Nuri'nin ilk 11'de sahaya çıkması bence hata idi. Mevlüt daha doğru seçimdi. Terim ilk yarı bitmeden doğruyu gördü. Sabri geçen haftaki muhteşem oyunundan çok çok uzaklardaydı. İyi niyetle koşan futbolculardan biri Hakan Balta idi. Aurelio'yu da onun yanına koymak isterim. Arda artık eski Arda'yı bulmak için bir şeyler yapmalı. Halil ise inanılmaz şanssızdı. Üç güzel şutunu kaleci zor da olsa kesti.