- 06 Ekim 2008
Sonuç normal!
Fatih hoca Yusuf'u gör
Benim için hâlâ Türkiye'deki en iyi futbolculardan biri olan Yusuf, dün harikaydı. Ne kadar acıdır ki iki Adnan'ın çok övüp "Arkasındayız" dediği Skibbe, sahada cirit atan Yusuf'u durduracak bir adamı bile başına veremedi. Yusuf, inanılmaz güzel paslar ile harikalar yarattı ve Mustafa Sarp ile Sercan'a gollük pasları verdi. Yusuf'u inşallah Fatih hoca seyretmiştir. İkinci yarıya Galatasaray daha iyi başlayacak derken Servet'in hatası, ikinci golü getirdi. Galatasaray golden sonra biraz toparlanır gibi oldu ve Arda'nın golü ile durumu 2-1 yaptı. Aslında Galatasaray'ın başında kaliteli bir teknik direktör olsaydı, Galatasaray bu maçı da kazanırdı. 90 dakika boyunca Sercan ve Yusuf'a hiçbir tedbir almayan bir teknik direktör için yazılacak her halde çok şey bulunur. Önemli bir konu da Galatasaray'ın göbeğindeki hataların sürmesi ve geri dörtlüdeki Meira-Servet uyumsuzluğunun devam etmesi idi. Maçın sonlarına doğru Meira defanstan aldığı topla, Bursaspor sahasına kadar girdi ama Baros, kaleci ile karşı karşıya kalmasına rağmen gölü kaçırdı.