İsmet Tongo

spor@fotomac.com.tr

Seriye devam

Vay be Baros, sen neymişsin öyle. Bir füze attın, oyun 1-0 oldu. Bendeniz, Metin Oktay'dan bu yana böyle vurup gol atanını görmedim. 2-0'da peşine herkesi takıp çaprazdan gol atarken, tribünleri ayağa kaldırdın. Çılgın gibi tezahürat yaptılar. Helal olsun sana! Bu sene Galatasaray'ın en iyi transferi sensin. Ayrıca hak yemeyelim. Kendine gelen Lincoln'ün şovu, taraftarı mest etti. Kewell'la birlikte ikinci yarı hem farkı yaptınız hem de bizleri güzel futbola doyurdunuz. Skibbe'nin perşembe günkü maçı düşünerek önce Kewell'ı, sonra da Baros'u oyundan alması normal bir hareketti. Seyircinin tepki göstermesi ise hataydı. Ve maç... Galatasaray sahaya 4- 5-1 sistemiyle dizildi. Yani toplu hücum, toplu defans oyunun birinci maddesiydi. Arda, Mehmet (Volkan), Lincoln. Ayhan ve Kewell'dan kurulu orta beşli, geri dörtlüden gelen Hakan Balta ve Servet'le bu beşli içine girerek, 7 kişilik hücum hattı kuruluyordu. Tek santrfor Baros ile gol araması mümkün olmadı. Ancak ikinci yarıda oyuna Volkan'ın girmesiyle takım birden bire değişti ve oyun güzelleşti. Burada Konya'yı zayıf bir takım olarak görmek ayıp olur. 4-1'e rağmen inanın bana çok iyi top oynadılar. 4-1 kesinlikle hakları değildi. Konyaspor'u beğendiğim için bu şekilde yazıyorum. Galatasaray'a gelince... Hasan Şaş, oynadığı bek mevkiinde sırıtmadı. Bana göre de çok güzel oynadı. Adam futbolcu olunca hiçbir yeri yadırgamaz. Hasan Şaş, çıkışlarıyla iyi top taşıdı, karşısındaki adamı iyi durdurdu. Görevini tam yapanlardandı.

Mehmet şans tepti
Kaleci De Sanctis çok önemli iki kurtarış yaptı. Golde de hatası yoktu. Çünkü önündeki iki defans arkadaşı topu keser gibi yapıp kaçırınca gol oldu. Meira ile Servet'in uyumsuzlukları sürüyor. Skibbe buna bir çözüm bulmalı. Ama Hakan Balta en iyi beklerden biri oldu. Mehmet Güven kötüydü. Halbuki bu fırsatı iyi kullanmalıydı. Halbuki bir devrelik futbolda Mehmet'in yapacağı çok şey vardı. Arda'ya gelince... Güzel oynadı, daha iyi olabilir miydi? Olurdu. Ama bu da yetti. Sonuçta Galatasaray seriye devam etti ve 4-1'le maçı bitirdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.