İsmet Tongo

spor@fotomac.com.tr

Boşa giden paralar

Evet, dünü şimdilik bıraktık. Milyonlarca euro harcanarak kurulan F.Bahçe, G.Saray, Beşiktaş ve Trabzonspor'un futbol adına yürekler acısı hali, gerçekten utanç verici. Ondan daha şaşırtıcı olanı, takımların başındaki teknik direktörlerin ilginç sözleri.. Mesela G.Saray'ın stajyer hocası Skibbe oyunu beğenmiş ama "Golsüzlük kötü" diyor. Ha ha ha.. Güldürme beni hoca, her sorun kendi çözümünü de beraberinde getirir. G.Saray'daki sorunun çözümü de sensin. F.Bahçe Teknik Direktörü Aragones, en ilginç açıklamayı yapan kişi. Aman ihtiyar fazla düşünme bu yaşta. F.Bahçe'den servet gibi emeklilik ikramiyesi aldın. Takımı toparla burası Türkiye, bir bakarsın Madrid'deki Via Venetto caddesinde gezer olursun. Beşiktaş ve Trabzonspor'a aynı lafı söylemek lazım. Bu kadar kötü bir futbolu nasıl oynatabiliyorsunuz, hayret doğrusu. Bana göre haftanın, alkışlanacak maçı Sivasspor- Bursaspor mücadelesi. Sonuç önemli değil. İki takımı ve hocalarını kutlarım. Gaziantepspor-Ankaragücü maçında verilen 4 kırmızı kart için herkes Cüneyt Çakırı övüyor.. Sana da tebrikler Çakır.. Yarından itibaren Türkiye'nin kalbi Şampiyonlar Ligi ve UEFA kupası için atacak. Beşiktaş, Kayserispor ve F.Bahçe ilgili görüşleri onları takip eden arkadaşlara bırakalım, biz G.Saray'a bakalım.

Şimdi kupaya bak
G.Saray'ın İsviçre Ligi'ndeki rakibi Bellinzona, son lig maçını kaybetti. Kötü oynadığı gelen haberler arasında iyi bir yer tutuyor. Ancak kağıt üstünde baktığınız da Bellinzona, G.Saray'a asla rakip olacak takım değil diyoruz ama sonra da aklımıza Trömso maçı geliveriyor. Bellinzona kendi sahasında Young Boys 2-1 yenilip sondan ikinci duruma düştü. Bu durum G.Saraylı futbolcuları rahatlatmasın, dikkatli olsunlar.. Skibbe, forveti çift santrfor oynatmak istiyor. Ama çift santrfor Nonda-Baros ikilisi olursa, sonucun iyi olur. Ümit Karan hâlâ toparlanmış değil. Orta saha çok ağır. Gidiyor ama geriye çabuk dönemiyor. Hepsinin altına motosiklet verseniz bile rakipler onları geçecekler. Galatasaraylı futbolcuların yedikleri tekmeler gerçekten üzücü. Bir insan meslektaşına böyle acımadan vurması, utanç verici bir şey. Hele Avrupa Kupası öncesi bu şekilde tekmelerle sakatlayıp oynayamayacak hale getirmesi ise çok ciddi bir konu.. Bu konuda Futbol Federasyonu'nun tedbir alması şart. Örnek Arda. Ve Mehmet Topal'ın Bellinzona maçında oynaması çok zor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.