- 14 Eylül 2008
Fırsat kaçtı ama!
İki yıldız, iki kaleci
Maçın kahramanı bence iki takımın kalecileri Ömer ve Sanctis'ti. İkisi de yenilgiyi önleyecek çok önemli hareketler yaptılar. Sanctis, iki defa rakip forvet ile karşı karşıya kalmasına rağmen hem iyi çıkışı hem de kaleyi kapatması ile iki golü kesin olarak önledi. Buna karşılık Ömerise pozisyonları iyi takip etti ve sanıyorum ki 2-3 net pozisyonda gole izin vermedi. Şimdi Galatasaraylılar, hele hele sorumluları şunu söyleyecekler: "Olmadı, iyi oynadık ama çok gol kaçırdık." Ben böyle bir görüşe karşıyım. "Bu kadar büyük oyuncular aldım" diyen bir takım bu kadar çok gol kaçırıyorsa burada bir maraza vardır. Esas bulanması gereken de budur. Mesela Antalya'nın oyunu orta sahada oynamak için yaptığı mücadeleyi istediği gibi yönlendirmesi Galatasaray'ı bozan önemli bir etkendi. Arda ne kadar uğraşırsa uğraşsın bence isteneni yapamadı. Ancak Aydın "Geliyorum" diyen iyi bir yetenek olarak öne çıktı ve sahanın en iyilerinden de biriydi. Ama tek kusuru vardı; ilk hareketleri şahane, son hamleleri ise kötüydü. Galatasaray'ın yediği golde Ngwenya kafayı vururken arkasında sadece Nonda vardı. O da müdahalede gecikti. Bu hataydı. Fazla uzatmayalım; Skibbe, Baros'u daha önce oyuna almalıydı. Ümit çalıştı ama golden uzak bir Ümit'ti.