- 06 Eylül 2008
Sayın Polat 1+1 nedir?
TERBİYESİZLİK YOK
Bir yıllık hocayla kim dalga geçmez, kim tenkit etmez, kim onu ciddiye alır? Bence olay bu kadar basit. Ancak ağır olan Adnan Polat'ın medyaya karşı inanılmaz tutumudur. Kimse Skibbe'ye karşı ne terbiyesizlik ediyor, ne de onunla alay ediyor. Skibbe, G.Saray takımını çalıştırdığını bilmeli! Bilmeli ki en ufak bir hatada kendi cezasını kendi verip, "Ben bu işi yapamıyorum" deyip, gitmelidir. Sayın Polat, Skibbe kimdir? Almanya'da hiçbir ciddi başarısı olmayan, herkesin "G.Saray'a gitti ama sezonu zor çıkarır" dediği bir teknik direktördür. Bu adam iyi şeyler yapsa, başarılı olsa, bütün basın deli mi ki bu denli ağır tenkit etsin? Siz ve sizin gibiler yönetimde "Daha 5-6 hafta sabredelim" deyip sonra da onu koruyorsunuz. Hiç olmazsa susun. Bırakın bakalım olay nereye kadar gidecek.
'HATA ETTİK' DEYİN
Skibbe rüyasında bile göremeyeceği bir takımın başına geçmiştir. Söylentilere göre ne Adnan Sezgin'in ne de Cevat hocanın uyarılarını dikkate almamaktadır. Sizce bu doğal mıdır? G.Saray'ın başında kaç maçı doğru dürüst kazanmıştır? 2, 3. lig takımlar karşısında bile kötü futbol oynamış, beraberlikten öteye gidememiştir. Hepsi bir kenara maliyeti 12 milyon euro'yu geçen Şampiyonlar Ligi elenmesinin suçlusu Skibbe değil midir? Bana sakatlıklardan, milli maçlardan bahsediyorsunuz. Bay Polat, sağlık kurulunuz ortada, hangi oyuncuyu zamanında yetiştirmiştir. Sayın Polat, hata; çirkin sözlerle, insanları kırmakla, terbiye sınırının dışına çıkmakla düzeltilmez. Çıkıp, "Biz bu adamda hata ettik" deseniz, yanınızda oluruz. Ancak görünen o ki siz bu konuşmalarınızla benim tahminimden daha önce Skibbe'yi bu ülkeden yollayacaksınız.