- 02 Eylül 2008
Adama 'YUH' derim
Sayın Polat ve Sezgin
Galatasaray şu anda yıllardır yapılmayan transferi gerçekleştirdi. Bu da sana kısmet oldu ama sen bu kısmeti kullanamıyorsun. Hatalı kadro kuruyor, takımı iyi motive edemiyorsun. Üstelik inanıyorum ki sen hâlâ Alman Ligi'nde yaşayıp, Galatasaray'ın rakiplerini bile bilmiyorsun. Usulden sahaya çıkıp, öylesine bir kadro ile başarı bekliyorsun. Olmuyor hocam, olmuyor. Görünen o ki Galatasaray sana büyük geldi. Bir değil, hatta üç gömlek. Biz baştan söyledik. "Bu hocayla olmaz" dedik. İleride senle bu iş olsa bile kaybedilen Şampiyonlar Ligi'nin faturasını kim ödeyecek acaba? G.Saray, Şampiyonlar Ligi'nden UEFA'ya geldi. Ligde de zorda. Seninle 2 maç kaybetmesi de doğaldır. Kaybedilecek 2-3 karşılaşma koca bir sezona veda da olabilir. O zaman ne olur? Bu G.Saray yaptığı bunca transferlerle boş bir yıl mı geçirir? Sayın Polat ve de sayın Sezgin... Ben ve benim gibiler yıllardır Süper Lig'i takip ediyorlar. Bu meslekte 40- 50 yıllarını geride bırakmış spor yazarları... Ama ben, ama Kemal, ama başkası... Sizden daha çok futbolun içinde oldular, sayısını bile bilemeyecekleri kadar teknik direktör, yönetici, futbolcu ve başkan gördüler. Unutmayın onlar sizden de iyi bilirler futbolu. Bu inadınız sonunda benim değil, tribünün "YUH"ları ile karşı karşıya bıraktırır. Bilgilerinize...