- 01 Eylül 2008
Jübile takımı mı?
Skibbe'ye 9 tur attırır!
Dünkü maçta iki teknik adamı yani Tolunay ve Skibbe'yi terazinin kefelerine koysak, Tolunay çok daha ağır basardı. Hiç olmazsa takımı ne yaptığını bilen bir ekipti. Galatasaray'ı rahatsız edici futbolu, orta sahadan itibaren onları kontrol altına almak isteyen düşüncesi hep başarılı oldu. Galatasaray'da dün iki tane yeni oyuncu vardı. Baros, on dakika oynadı. Hakkında yorum yok. Kaleci De Sanctis iki üç tane topa çıktı. Onları kesti ama çok önemli bir golü de kurtardı. Bu kurtardığı gol Olembe'nin altı pasın köşesinden vurduğu şuttu. Ve maçın önemli hareketi de buydu. Şöyle düşünüyorum koca Galatasaray'ın, "Ah be bu da kaçar mı?" dedirtecek bir tek gol pozisyonu yoktu. Yahu sizlere soruyorum, lütfen bana söyleyin, böyle bir takım olur mu? Geçen sene son 6 maçtaki teknik kadro, bu Skibbe'ye dokuz tur attırır. Ama bir türlü Galatasaray'ın yönetimsel sorumluları bunu kabul etmiyorlar. Uzatmayalım, 0-0'lık sonucu Galatasaray kurtarılmış bir puan olarak görmeli. Kayserispor daha dikkatli olsa üç puanla sahadan çıkabilirdi. Ne hikmetse ikisi de birbirinden korkan iki takım gibi maç yaptılar. Türk sporu adına yazık!..