İsmet Tongo

spor@fotomac.com.tr

Jübile takımı mı?

Galatasaray'ı seyrettikçe ne yapmak istediğini anlayamadım. Bu takım bir jübile mi, yoksa bir lig takımı mıydı? Ben dakikalar ilerledikçe seyrettiğim Galatasaray'ı bu iki modelin hiçbirisine uyduramadım. Öncelikle Galatasaray klasik saldırgan, rakip sahaya bastıran futbolunu tamamen kaybetmeye başladı. Bunda bay Skibbe'nin yüzde yüz hatası var. Ne oynatmak istediğini, rakip sahada ne yapacaklarını herhalde iyi anlatmamasından ileri geliyor. Futbolcular ligin sonundaki son maçları oynayan bir takımın oyuncuları gibi. Kora kor bir mücadele, omuz omuza top sürme ya da bunlara benzer hiçbir şey yok. Kim kime dokunursa o yere yıkılıyor. Doğru dürüst bir şut göremedim. Kanatlardan yapılsa ya 10, ya 15 tane top ortalandı. Onlar da hiçbir şeye benzemiyordu. Yani anlayacağınız daha mevsim başında, "Ben şampiyon adayıyım. Bu yıldız futbolcuları aldım. Onlarla hedefime gideceğim" diyen bir takım değil Galatasaray!

Skibbe'ye 9 tur attırır!
Dünkü maçta iki teknik adamı yani Tolunay ve Skibbe'yi terazinin kefelerine koysak, Tolunay çok daha ağır basardı. Hiç olmazsa takımı ne yaptığını bilen bir ekipti. Galatasaray'ı rahatsız edici futbolu, orta sahadan itibaren onları kontrol altına almak isteyen düşüncesi hep başarılı oldu. Galatasaray'da dün iki tane yeni oyuncu vardı. Baros, on dakika oynadı. Hakkında yorum yok. Kaleci De Sanctis iki üç tane topa çıktı. Onları kesti ama çok önemli bir golü de kurtardı. Bu kurtardığı gol Olembe'nin altı pasın köşesinden vurduğu şuttu. Ve maçın önemli hareketi de buydu. Şöyle düşünüyorum koca Galatasaray'ın, "Ah be bu da kaçar mı?" dedirtecek bir tek gol pozisyonu yoktu. Yahu sizlere soruyorum, lütfen bana söyleyin, böyle bir takım olur mu? Geçen sene son 6 maçtaki teknik kadro, bu Skibbe'ye dokuz tur attırır. Ama bir türlü Galatasaray'ın yönetimsel sorumluları bunu kabul etmiyorlar. Uzatmayalım, 0-0'lık sonucu Galatasaray kurtarılmış bir puan olarak görmeli. Kayserispor daha dikkatli olsa üç puanla sahadan çıkabilirdi. Ne hikmetse ikisi de birbirinden korkan iki takım gibi maç yaptılar. Türk sporu adına yazık!..

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.