- 20 Ağustos 2008
Görüntü nasıl?
Sanctis yeni Barusso!
Şimdi bunları bir kenara koyalım, gözümümü lige çevirelim. G.Saray, Kayseri maçının ikinci yarısında gerçekten iyi top oynadı. Bu iyi oynamak eldeki adamların yerli yerine konmasıyla gerçekleşti. Meira'yı çok beğendim. Tam yerinin adamı. Hatta öyle ki, yanında oynayan Sabri bile onun kestiği toplardan rahat etti. Kewell şu anda herkesin gözbebeği. Çok süratli, bu işi de biliyor. Zaten bilmese Liverpool'a kadar gidemezdi. Ama sorun şu: Acaba sakatlığı tekrar edecek mi, yoksa artık bu Kewell'ı mı seyredeceğiz? Sanctis'e bakıyorum da aklıma Barusso geliyor. O da çok büyük bir isim olarak lanse edildi ve alındı. Ama gel gör ki Barusso toplasan 3 maçta yarım yarım falan oynadı. Kulübede bir nargilesi eksik maçları seyretti. Sonra da sesli geldi, sessiz yollandı gitti. Sanctis'i de aynı yolda görüyorum. Oynatmaya korkuyorlar. Neden? Sakatlığı mı var? Yoksa söylendiği kadar büyük bir kaleci değil mi? Parasını almadığı için mi oynamıyor? İyi kaleciyse bugüne kadar oynamalıydı. Eğer Aykut'tan iyi değilse neden alındı? İsmi kadar büyükse oynamalı. Gazetelerden okuyorum, Denizli maçına Aykut çıkacakmış. O zaman birkaç hazırlık maçı alın, Sanctis orada oynasın!