İsmet Tongo

spor@fotomac.com.tr

Tenkit ayıp değil

Diyarı gurbette Galatasaray ile Kayserispor, Süper Kupa finalini oynayacaklar. Bu maç Galatasaray için bir ölçü olacak. Ölçünün hedefi biziz. Yani "Galatasaray'ın futbol sorumlulularına daha birinci maçta bu kadar yüklenmek ayıp değil mi?" diye söyledikleri Skibbe için bir karara varacağız. Varacağız çoğuldur. Benim için, bana göre varacağım doğrusu olacak. Öncelikle şunu söyleyeyeyim. Bu maç Skibbe'nin 2. maçı değil. Bundan evvel 7 maç özel 1 maç da Şampiyonlar Ligi için oynadı. Benim fazla beklentim yok. Israrımda devam ediyorum. Bu Galatasaray'ın asla teknik direktörü değil olamaz da. Bugün harikalar yaratacak bir takımın hocası bile olsa benim için onun burada yeri yok. Şimdi sabırla bekleyeceğiz. Teknik hataları bu defa yapmayacağına inanıyorum. Neden biliyor musunuz? Onlar "Ne kadar biz karışmadık" deseler bile Adnan Sezgin ile Cevat hoca Skibe ile el ele verecekler, aralarına Ümit Davala'yı da alıp ideal 11'i çıkartacaklar. Umarım 4 stoper bir arada olmayacak. Ve de topu karşı tarafa karşı süratla götüren Ayhan, Sabri ve Barış takımda yer alacak. Tabii bir de sakat Kewel iyileştiği için gerçek yerine çekilecek ve Galatasaray, Kayserispor karşısına çıkacak. Unutmadan söyleyeyim Kayserililerin eli armut toplamayacak.

Toleranslı davranıldı
Adnan Sezgin ile son konuşmamızda bana "Bir maça göre bu kadar yüklenmek ayıp değil mi?" dedi. Umarım bana dememiştir. Gerçi ben değil kimseye söylememesi lazım. Çünkü herkes Şampiyonlar Ligi ön eleme maçına kadar ona son derece toleranslı davranmıştır. Sayın Sezgin, hocadan memnun olabilir ileride haklı da çıkabilir. Ama Şampiyonlar Ligi'nden Galatasaray elenirse acababa bunun haklısı, haksızı kim olur. Bunu düşünmeli. Galatasaray şimdi bir santrforun peşinde. Klasik ismi geçenlerden birisi olacak. Biraz daha kesenin ağzını açıp adamı olacaklar. Madem alacaksınız daha evvel neden bu işi yapmadanız. Ön eleme tehlikeye girdikten sonra mı paraya acımıyorsunuz. Kaybedeceğin para öyle ufak tefek bir şey değil. Bu sene belinizi büker, toparlanamazsınız. Onun için lafı uzatlmadan Skibbe'den memnun olmadığımı, teknik kadrodan çekindiğimi söylemek isterim ama Polat yönetimini de alkışlarım.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.