İsmet Tongo

spor@fotomac.com.tr

Lütfen maça gelin

Dananın kuyruğu bugün kopacak. Diyeceksiniz ki neden kopsun? Daha bu ilk maç. Evet doğru. Bu Steaua Bükreş ile ilk maç. Ama bu karşılaşmada iyi bir sonuç alınmazsa işte o zaman dananın kuyruğu kopar. İyi sonuç alınması için önce herkesin aklını başına alması lazım. Bu "lazımı" parçalara bölmekte yarar var. Ona göre sorumlulara hitap edelim ki ileride dostluk bozulmasın. TEKNİK KADRO: Steaua Bükreş maçının ağırlığı ve yükü, daha ziyade sorumluluğu kesinlikle teknik direktör Skibbe ve arkadaşlarına aittir. Onlar bu işi zaten toparlayamazlarsa ağır bir itham altında kalırlar. Şu görüntüde stajyer antrenör gibi olmaktan kurtuluş da alacakları başarıya bağlıdır. Skibbe bana göre 7 hazırlık maçında kötü not almıştır. Onu gördüğümde sormak isterim. 7 hazırlık maçında oynattığın gençleri A takımda oynatmayacağına göre niye hazırlık karşılaşmalarında o isimlere forma verdin. Bu bir sorudur bir de görüş. Uzatmayalım. Skibbe'den çekiniyorum. Onun için diyorum ki Adnan Sezgin dahil Cevat Güler hocanın da aynı masaya oturup, kadro yapması şart. FUTBOLCULAR: Milyonlarca dolarlık transfer ücretlerini ceplerine koyan futbolcular azıcık sorumluluk taşımak zorundadırlar. O kadar parayı alıp, "Hâlâ uyum sağlayamadım" diye bir laf asla söylenmemeli. Bu futbolcular paraları alırken çok iyi. Kendilerine tutulan lüks evde otururken çok iyi, altındaki lüks arabalara uyum sağlamaları da çok iyi. Ama sahaya çıkınca uyum sağlayamıyorlar, oynayamıyorlar. Sorarım size. Böyle çözümsüz bir işi kim çözecek bana?

Özverili olmak gerekli
Bir de sakatlıkları var. Geliyor "Aslan gibiyim" diyorlar. İkinci üçüncü hazırlık maçında ebediyyen sakatlanıyorlar. Siz cam mısınız ki hemen kırılıyorsunuz? İnsan biraz özverili olur. Geldiği kulübün başarılı olması için o sahada mücadele eder. TARAFTARLAR: Galatasaray taraftarı hiçbir kulübün taraftarının görmediği başarılı günler yaşamıştır. UEFA'sı, Süper Kupa'sı ve üst üste gelen o muhteşem 4 yıllık şampiyonluk unutulamaz. Şimdi o taraftarın geriye dönmesini bekliyoruz. Sarı-kırmızılılar, hiçbir olay çıkartmadan herkes aklı başında Galatasaray'a layık, küfürsüz ama 90 dakika efendice tezahürat yaparak maçı izlemeli. Galatasaray'ın size ihtiyacı var, lütfen maça gelin.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.