İsmet Tongo

spor@fotomac.com.tr

Bu işlere karışmayın

Dünkü Fotomaç'ın 14. sayfasında bir haber gözüme ilişti. Yazı, Ali Sami Yen Stadı'nın isminin değişmesiyle ilgiliydi. Bu değişime en çok bozulanlar G.Saray'ın eskileri olmuş. Yani genel kurul üyeleri ve de onun dışındakiler. Mesele inşa edilen stadın adının Türk Telekom olması ve Ali Sami Yen'in tarihten silinişi. Şimdi aslına bakarsanız Ali Sami Yen Stadı'nın ismi hiçbir yerden silinmiyor. Durup dururken ortalığı karıştıranlar var. G.Saray'ın sayın üyeleri ve önde gelenleri... Lütfen siz bu işlere karışmayın. Bunlar sizi ilgilendirmez. G.Saray'ın şu andaki yönetimi Allahı var canavar gibi çalışıyor. Ama sizler tipik bir rozet G.Saraylısınız. İyi günlerde, şampiyonluklarda ortaya çıkar, sahte rozetlerinizi takar ondan sonra elinizde viski ya da şampanya ile şampiyonluk ya da başarıları kutlarsınız. Sonra da ahkâm kesersiniz.

Destek olun, destek
Siz üyelere soruyorum.. G.Saray'a bugüne kadar ne yaptınız? Birgün merak ettim, Celal Gürcan vardı o zamanlar. "Yahu Celal, mekteplilerden kaç kişi kombine aldı" dedim. Ama cevap alamamıştım. Sonra öğrendim ki 500-600 taneyi geçmeyen kombine almışlar. Bu mu G.Saraylılık, bu mu kulübe sahip çıkmak? Eğer F.Bahçe'de Saracoğlu'nun adı değiştirilip çok büyük paraya bir firmaya satılsa herkes, "Bravo Aziz başkan" diye ayakta alkışlar. G.Saray'da ise tersi olur. Güya ananelerine bağlı, geleneklerinden söz eden insanlar oturup hemen dedikodu yapmaya başlarlar. Tekrar edeyim, sayın baylar rozet G.Saraylısı olarak bu işlere hiç karışmayın. Bırakın güzel bir stadınız olduğunda gidip o koltuklarda elinizde viskiyle maçlarınız seyredin.

Yeniler niye oynamadı
Haftaya çarşamba G.Saray'ın Rumenler ile zor bir maçı var. Şunun şurasında 4-5 gün kaldı. Bursa'daki karşılaşma son hazırlık mücadelesiydi. Bana göre Bursa, G.Saray'ı uyardı: Bu oyunla, bu taktik anlayışınla Bükreş karşısında galibiyeti zor alabilrsin. Görüntü gerçekten de öyle. Rumenler karşısına çıkacak bir takım o gün oynayacak kadrosuyla sahada yer alırdı. Halbuki Bursa maçına çıkan 11 geçen sene oynayan takımdı. Peki bunca transfer yapıldı, onlar nerde? Acaba yeniler Rumenlere karşı oynamayacak mı? Maç 0-0 bitti. G.Saray 2-3 pozisyonda gol atabilirdi, atamadı. Demek ki forvetlerin sorunu devam ediyor. 2. yarı giren Sanctis iyi bir kaleciye benziyor, inşallah öyledir.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.