- 08 Ağustos 2008
Bu işlere karışmayın
Destek olun, destek
Siz üyelere soruyorum.. G.Saray'a bugüne kadar ne yaptınız? Birgün merak ettim, Celal Gürcan vardı o zamanlar. "Yahu Celal, mekteplilerden kaç kişi kombine aldı" dedim. Ama cevap alamamıştım. Sonra öğrendim ki 500-600 taneyi geçmeyen kombine almışlar. Bu mu G.Saraylılık, bu mu kulübe sahip çıkmak? Eğer F.Bahçe'de Saracoğlu'nun adı değiştirilip çok büyük paraya bir firmaya satılsa herkes, "Bravo Aziz başkan" diye ayakta alkışlar. G.Saray'da ise tersi olur. Güya ananelerine bağlı, geleneklerinden söz eden insanlar oturup hemen dedikodu yapmaya başlarlar. Tekrar edeyim, sayın baylar rozet G.Saraylısı olarak bu işlere hiç karışmayın. Bırakın güzel bir stadınız olduğunda gidip o koltuklarda elinizde viskiyle maçlarınız seyredin.
Yeniler niye oynamadı
Haftaya çarşamba G.Saray'ın Rumenler ile zor bir maçı var. Şunun şurasında 4-5 gün kaldı. Bursa'daki karşılaşma son hazırlık mücadelesiydi. Bana göre Bursa, G.Saray'ı uyardı: Bu oyunla, bu taktik anlayışınla Bükreş karşısında galibiyeti zor alabilrsin. Görüntü gerçekten de öyle. Rumenler karşısına çıkacak bir takım o gün oynayacak kadrosuyla sahada yer alırdı. Halbuki Bursa maçına çıkan 11 geçen sene oynayan takımdı. Peki bunca transfer yapıldı, onlar nerde? Acaba yeniler Rumenlere karşı oynamayacak mı? Maç 0-0 bitti. G.Saray 2-3 pozisyonda gol atabilirdi, atamadı. Demek ki forvetlerin sorunu devam ediyor. 2. yarı giren Sanctis iyi bir kaleciye benziyor, inşallah öyledir.