- 03 Ağustos 2008
9 gün kala durum
Meira, Hasan Şaş ve Topal
Hoffenheim maçında üç adamı çok beğendim. Hasan Şaş eğer bu mücadeleye devam eder, ayağında fazla top tutmadan oynarsa yılın en iyi transferi olur. Meira her hareketiyle 'futbolcuyum' diyor. Top çaldı, pres yaptı, takımı hücuma kaldırdı, rakip kaleye gitti, gol aradı. Böyle futbolcuya söylenecek tek laf var: Helal olsun. Mehmet Topal aynı Meira gibi. G.Saray onu asla vermemeli. Çünkü yerini dolduramaz. Söylenecek bir tek kişi kaldı. Nereye giderse gitsin, hangi takımda oynarsa oynasın her zaman en iyi daima o olur. Söylediğim futbolcu Emre Aşık. Kendine baktığı sürece de onu hiç kimse geçemez. Görülüyor ki G.Saray'da en çok oynayacaklardan biri de o. Biraz da Nonda'dan konuşalım. Medya, bir gol kaçırdı diye Nonda'ya fena yüklenmiş. Arkadaşlar Avrupa ve dünyadaki maçları seyrediyorlar mı? Kimler, nasıl gol kaçırıyor! Bir gol kaçırmakla Nonda kötü futbolcu olmaz.
Ve kaleciler...
Biz, "Aykut ve Orkun'a güveniyoruz. Kaleci gerekmez" demiştik. Ama görüyoruz ki kaleci gelince ikisinin de morali bozuldu. Bu yanlış. G.Saray kalesini koruyan adamın arkasındaki kaleci oynayandan daha kıymetli ve daha kalitelidir. Biz Orkun'u ve Aykut'u onun için uyaralım dedik. Daima hazır olun.