İsmet Tongo

spor@fotomac.com.tr

İki Adnan ve Haldun

Galatasaray, UEFA ve Süper Kupa'yı kazandıktan sonra en iyi ve en akılcı transferi bu sezon yapıyor. Herkesin para yok dediği bir dönemde pahalı denebilecek adamlar alınması tabii ki bir hayli ilginç. Başkan Adnan Polat hiçbir zaman sihirbazlar kralı değil ama uzun yıllardır bu işi yapa yapa usta oldu. İlk geldiği yıllarda da Cansun ve Yurdeşen ile birlikte Galatasaray'ı Avrupa şampiyonu yapacak kadroyu da kurmuşlardı. Polat, daha işin başında ama şunu kesin olarak biliyor. Galatasaray'da başarı şart, şampiyonluk şart; her şeyden önemlisi ezeli rakip Fenerbahçe'nin gölgesinde kalmamak. Zaten son 3 yılda alınan 2 şampiyonluk bunun en güzel göstergesi. Gelelim diğer Adnan'a... Kim ne derse desin, herkesin söylediği bana göre ya palavradır ya da kendi düşüncesidir. Adnan Sezgin, futbolu A'dan Z'ye çok iyi bilen ve uygulayan bir kişidir. İstese teknik direktörlük de menajerlik de yapar... Ama o eşofman yerine takım elbiseyi tercih ediyor. Meira'nın dediği gibi "Ona güvendim ve geldim." Yani anlayacağınız Sezgin'in gerçek yararlı olacağı yer iki yılda ortaya çıktı. Şirketlerin başında yaptığı genel müdürlük onun en yararlı olduğunu bir kere daha gösterdi. Genç Haldun da gündüz gece, karış karış dolaşıp transferlerin yapılmasında büyük rol oynadı. Anlayacağınız gelecekte daha sonra çok iyi hizmetlerde bulunacak sıkı bir Galatasaraylı geliyor.

Bekleyip göreceğiz
Galatasaraylı taraftarlar aralarında en çok Skibbe için konuşuyor. Onun hakkında bir güvensizlik ve kararsızlık var. Görüntü onları haklı çıkartır gibi. Ancak Adnan Sezgin, 'kefili benim' diyor. Bekleyip göreceğiz. Galatasaray'ın mevcut kadrosu oldukça iyi... Yeni alınan futbolcular Meira, Kewell, Ferdi Elmas, Yaser çok çok iyi... Kiessling'in alınması için de büyük mücadele veriliyor. Para sorun değil... Ancak bonservis bedeli yüksek. Galatasaray'da ne yapar bilmiyorum ama uzun boylu bir santrfora kesinlikle ihtiyaç var. 2-3 kaleci adayı var. Fiyat artırma yoluna giden Sevilla'nın vermek istemediği Sanctis 1 yıl kiralamak zannediyorum en geçerli çözüm yolu olacak. Galatasaray'ın elinde ki elemanlar hiçbir kulüpte yok. "Böyle bir kadro karşısında acaba teknik direktör Skibbe ne yapar?" diyorlar. Dediğim gibi en güzel çözüm bekleyip görmemek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.