- 20 Temmuz 2008
Öylesine bir maç
Aydın'ın saçları süper
Gelelim maça... Adı üstünde, hazırlık karşılaşması. İki yarıda iki ayrı takım, Lokomotif Sofya önüne çıktı. Ben ilk yarıda oynayan 11'i daha çok beğendim. Tek santrfor Ümit oynadı ancak arkasında bermuda üçgeni gibi saldıracak bir üçlü vardı: Kewell-Lincol-Arda. Üçü de topun ustası... Hem kanatlardan hem göbekten süper paslarla birbirlerini kale önüne soktular. Ancak gol atamadılar, şansları yoktu. Ama bilin ki bu üçlü birçok takımın canını yakar. İlk yarıda orta sahada Mehmet Topal'ı her zamanki gibi beğendim. Mehmet Güven iyiydi ama bazen de kötü. İki bek Sabri ve Hakan bıraktığımız gibiydi. Ümit de onlara ayak uydurmuştu. Yani "Endişe etmeyiz biz oynarız" diyorlardı. İki genç adam göbekte oynadı, Hakan ve Sabri'nin arasında. Murat ve Sinan. Bana göre Sinan ilk yarının en iyi genciydi. Bir gol yedik. Bu, Murat'ın kendi sahasını boşaltması ve Orkun'un topu takip etmesinden kaynaklandı. İkinci yarı Skibbe, gençlerin 6'sını takıma koydu. Anıl'ı çok beğenirim, Erhan da öyle. Ferdi, Ahmet ve İrfan'ın bir sene sonra en iyiler arasında görecek. Aydın toparlanmış ancak onun saçlarını çok beğendim!