- 15 Temmuz 2008
Özel bir golcü
EMRİN OLUR PAŞAM...
Mert Nobre, ay-yıldızlı formayı giymek için özlem duyduğunu söylemiş. Arkasından da eklemiş: "Terim'den davet bekliyorum." Emrin olur paşam. Bir de kendi milli takımında oynamayı denesene!.. Bir türlü kendisini beğendiremeyen Maldonado'ya yol görünmüş. Ortada bir yalancı var. Biraz ağır oldu ama doğru. Maldonado gelmeden önce öyle bir anlatıldı ki gelen sanki bir dünya yıldızıydı. Geldi, öyle ya da böyle oynadı. Şimdi gönderiyorlar. Fenerbahçe'nin adetidir omuzlarda karşılar, "Güle güle" demeden yollar. Fenerbahçe yönetiminin hatasından iki büyük yıldız kaçtı gitti. Tuncay Şanlı ve Mehmet Aurelio. Şimdi olay kapatılıyor. Suçlu daha önce Tuncay'dı, şimdi Aurelio. Bravo Fenerbahçe basını alkışlıyorum sizi!.. Doğruyu yazacağınıza yönetimi kurtarma yarışı yapıyorsunuz. Gerçi bu da bir sanattır. O da ayrı mesele...
İBO FIRSATI KAÇIRDI
Televizyonda İbrahim Tatlıses'in İbo Şov'unu seyrediyordum. Aklıma geldi. '3 İbo düşman çatladır' diye. Bence Beşiktaşlı cezalı İbo'ları programına çıkarsa zirve yapardı. Mesela ringde bir boks maçı yaptırsa yılın olayı olurdu. Ah İbo ah nasıl kaçırdın bu işi!..