İsmet Tongo

spor@fotomac.com.tr

Özel bir golcü

GALATASARAY ilk hazırlık maçını Alman 5. Ligi'nden bir takımla yaptı. 2-0 kazandığı için de skora bakanlar Galatasaray'ı öve öve bitirememişler. "Galatasaray iyi oynamış, göz doldurmuş!" Geçiniz beyim, geçiniz. Oynadığı takım amatör ve kaçıncı sırada bilinmiyor. En az 7-8 gol atmaları gerekirken 2-0 kazanabilmiş. Uyutmayın milleti. Ayıptır. Galatasaray'da kim oynar, kim oynamaz bilmem. Ancak benim sınıflı futbolcum Nonda'dır. Çok özel bir golcü. Gururlu, onurlu ve geriye dönüş için büyük bir mücadele veren tam bir profesyonel. Kalli onu en iyi zamanında kesti. Sebebi belli değil. Adam 10 golle krallıkta yarışırken, birden bire kenarda poz veren adam durumuna düştü. Umarım bu sene devamlı oynatırlar. Altyapıya destek sürüyor. Adnan Sezgin, süzgeçten geçirdiği 14 yetenekli genci Beylerbeyi'ne yolladı. Hiç olmazsa bir lig mücadelesi görsünler. Arkasından 6 futbolcu da Süper Lig'de yer alan takımlara kiralandı. Erhan ve Cem Sultan adeta gol makinesi. Onlar A takımda kalacak gibi görünüyor. Erhan, Homberg karşısında bek oynadı ama yine de golünü attı. Bu ikiliden bu sene büyük işler bekleniyor.

EMRİN OLUR PAŞAM...
Mert Nobre, ay-yıldızlı formayı giymek için özlem duyduğunu söylemiş. Arkasından da eklemiş: "Terim'den davet bekliyorum." Emrin olur paşam. Bir de kendi milli takımında oynamayı denesene!.. Bir türlü kendisini beğendiremeyen Maldonado'ya yol görünmüş. Ortada bir yalancı var. Biraz ağır oldu ama doğru. Maldonado gelmeden önce öyle bir anlatıldı ki gelen sanki bir dünya yıldızıydı. Geldi, öyle ya da böyle oynadı. Şimdi gönderiyorlar. Fenerbahçe'nin adetidir omuzlarda karşılar, "Güle güle" demeden yollar. Fenerbahçe yönetiminin hatasından iki büyük yıldız kaçtı gitti. Tuncay Şanlı ve Mehmet Aurelio. Şimdi olay kapatılıyor. Suçlu daha önce Tuncay'dı, şimdi Aurelio. Bravo Fenerbahçe basını alkışlıyorum sizi!.. Doğruyu yazacağınıza yönetimi kurtarma yarışı yapıyorsunuz. Gerçi bu da bir sanattır. O da ayrı mesele...

İBO FIRSATI KAÇIRDI
Televizyonda İbrahim Tatlıses'in İbo Şov'unu seyrediyordum. Aklıma geldi. '3 İbo düşman çatladır' diye. Bence Beşiktaşlı cezalı İbo'ları programına çıkarsa zirve yapardı. Mesela ringde bir boks maçı yaptırsa yılın olayı olurdu. Ah İbo ah nasıl kaçırdın bu işi!..

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.