- 08 Temmuz 2008
Garip garip şeyler
Yeni başkan Gümüşdağ!
İçime sıkıntı girdi. Gazeteleri çevirirken gözüme bir resim ilişti. Arjantinli Delgado ile Brezilyalı Nobre, ellerini havaya kaldırmışlar, altındaki yazı da şu: Beşiktaş'ın kaptanları. Vah, vah, vah! Hem de ne 'vah' benim Beşiktaş'ıma. Bugünlerini de mi görecektim o takımın. Güney Amerika'dan iki tane adam geliyor, Beşiktaş'ın kaptanı oluyor. Sayın Demirören, bunu nasıl yapabiliyorsunuz? Bu Beşiktaş'ın katledilmesidir. Hiç mi altyapınızdan yetişen bir futbolcu yok? Hiç mi bir Türk oyuncunuz yok? Baba Hakkı'ların, Hüsnü'lerin, Şeref'lerin, Eşref ve Şükrü'lerin kemiklerini sızlattınız. Ayıp size... Futbol Federasyonu Başkanı Doğan'ı kaybetmenin üzüntüsünü herkes gibi ben de yaşadım. Çek maçından sonra onunla telefonda konuşmuştuk, tebrik etmiştim. O da çok mutlu olup çok sevinmişti, "İstanbul'da buluşuruz" demişti. Acısını ailesiyle paylaşırım. Ancak taziyeye giden spor adamlarının resimlerine baktım. Ya ben onları tanımıyorum, ya onlar doğru konuşmuyorlar. Çoğunluğu başkan seçilmeden önce onun aleyhinde konuşuyordu. Ölüm insanı dürüst hale getirmesin. Bütün mesele hayatın her saatinde her dakikasında dürüst olmaktır. Aziz Yıldırım'a baktım... Arkasında Başbakan'ın prenslerinden Göksel Gümüşdağ'ı gördüm. Biliyorsunuz Gümüşdağ son senelerde flaş adam oldu. Sporun her konusunda ahkam keser duruma gelip her yerde boy gösteriyor. Bakarsınız Federasyon Başkanlığı'na da adaylığını koyuverir. Hayırlı olsun!