- 06 Temmuz 2008
Sakat mı, değil mi?
Sinan Engin özür dilemeli
Beşiktaş Menajeri Sinan Engin zannediyorum ki kendini kral ilan etti. Gerçek o kadar açık ki oturmuş orada basın mensuplarını tabii içinde tehdit de var kumanda etmeye çalışıyor. Hoca sen kimsin? Koca Beşiktaş kulübünde haberini normal almış, asla yalan haber olmayan iki İbrahim'in kavgasını yazdı diye neler söylüyor. Şu laflara bakın! Sinan Engin, basın toplantısında iki futbolcusunu süresiz kadro dışı bıraktığını ve satılacaklarını açıklıyor. Suç, terlik yüzünden kavga etmek. Olay utanç vericidir ve Beşiktaş'ı ilgilendirir. Bizi ilgilendiren kısmı ise bu olayı topluma aksettirmektir. Sinan Engin'e anlaşılan gazetecilik dersi de vermek gerekecek. Dürüst olarak aldığı haberi, ekmek parası kazandığı gazetesine yazdıran Serdar kardeşimi kampa almamak gibi bir tehdit savurmamalıydı. Sinan Engin'e geçmişte Galatasaray yönetimine laf söylediği zaman da böyle bir şey yazmıştım. Ama görülüyor ki Sinan Engin hâlâ ders almamış. Yazık günah. Günün 8 saatini gazetelerde geçiren bir adam asla bunu yapmamalı. Sinan Engin, spor basınından özür dilemeli.