- 27 Haziran 2008
Türk değil miydiler?
Terim güvenoyu istedi, aldı
O halde yabancı özentisine artık son vermek lazım ama veremeyeceğiz. Sebepleri açık, sizlerin bilmediği, bizlerin ise dava konusu olur diye yazmaktan çekindiğimiz şeyler var. Ama şunu ifade edeyim, Türkiye'ye gelen bütün yabancılar komisyonla geliyorlar. Yani getirenler nasiplerini alıyorlar. Ben böyle bir olay yaşadım ama yazamadım. Çünkü hukuken onlarla karşı karşıya kalırdım. Şöyle bir düşünün; Arda Turan, Mehmet Topal, Uğur Boral bunlar gibi takımlarında olan bir sürü genç futbolcu uzaydan mı geldiler buraya? Hayır! Gidin G.Saray'ın altyapısına, G.Saray için on yıllık takım duruyor orada. Üç tane yabancı alsan gerisi Türkler ile olur. Federasyon başkanı çok iddialı geldi Türk futboluna. Şimdi yeni bir şekil versin, 3 bilemedin 4 yabancı ile bu işi bitirsin. Geriye kalanlar Türk futbolcuları olsun. Yıllardır bunu böyle yazıyoruz. Gelelim Fatih'in istifasına... Söylediği lafları burada tekrar yazmak istemiyorum. Ama okuyanlar iyi bilirler ki soyunma odasındaki konuşmaları tipik bir güven oylaması istemesidir. Nitekim Hasan Doğan, Fatih'le 2010'a kadar anlaştıklarını açıkladı. Bu da doğaldır. Ancak normal olmayan Doğan'ın "Terim'in bazı şeylerine alışacaksınız" demesidir.