- 25 Haziran 2008
Hayde bre pehlivan
G.Saray unutulmasın
Hamza Yerlikaya şimdi büyük bir kanunu Meclis'ten geçirmeye çalışıyor. Bunun adı devlet sporcusu yasası. Bu ülkede devlet sanatçısı var, neden sporcusu olmasın? Buna da aferin Hamza. Ancak hatırlatmak isterim bu ülkeye ilk uluslararası başarıyı sağlayan takım Galatasaray'dı. İstanbul'dan çıkıp dünyayı dolaşarak, tekrar İstanbul'a gelince herkes Türkiye'yi tanır olmuştu. Bunu da yapan Galatasaray'dı. O halde Süper Kupa şampiyonu unutulmamalı. Böyle tarihi başarılar kolay kolay elde edilemiyor. Galatasaray, bu ödülü çoktan hak etmişti. Milli Takım'ın da Dünya Kupası'nda 3. olduğu gerçeği var. Geçmişe baktığımızda başka başarılı sporcularımız da vardı. Ama onların tek eksiği devlet sporcusu sıfatıydı onun için de Hamza'yı ayakta alkışlıyorum.