- 23 Haziran 2008
Tükürdüğünü yalamak!
Dedelerin yeri değişti!
Karl Heinz Feldkamp, G.Saray'a teknik direktör olduğunda F.Bahçe basını, F.Bahçe'nin internet siteleri olayı makaraya aldılar: "G.Saray'a dedemiz geldi!" Malum Feldkamp'ın yaşı 74'tü. Bunun üzerine masallar kurdular, oyunlar yazdılar, karikatür yapıp dalgalarını geçtiler. Ama dedik ya top yuvarlaktır. Bazen adama tükürdüğünü de yalatır. İşte Aragones şimdi F.Bahçe'ye geliyor. Kaç yaşında biliyor musunuz? 70'i bitirmiş 71'e doğru gidiyor. Feldkamp'la 'dede' diye alay edenler, şimdi çok merak ediyorum Aragones'e de 'hoşgeldin' diye mi bağıracaklar. Utanmasınlar, Aragones'i 'dede' diye çağırsınlar, alışıklardır buna. Emre talihsiz bir trafik kazası geçirdikten sonra F.Bahçe tribünlerinde onun moralini bozmak için pankartlar bile asılmıştı. "Çocuk katili Emre" diye yazılar vardı. Pankartlarda yazılan yazılarda ise "Katil Emre" oldukça utanç verici bir şekildeydi. Herkes Fenerbahçe seyircisini kınadı.
Emre'ye ne diyeceksiniz?
Bugün Emre o takıma transfer oldu. Şimdi F.Bahçe seyircisi acaba "Katil Emre" diye bağırmanın yerine nasıl bir tezahürat bulacak. "En büyük Emre"mi diyecekler? Hayat bu, adama tükürdüğünü böyle yalatırlar. Ancak ola ki Fatih Terim ya teknik direktör olursa Fener'e ne olacak? Anasına, karısına küfür eden F.Bahçeli taraftarlar acaba Fatih'i nasıl karşılayacaklar? Siz merak ediyor musunuz? Ben şahsen çok merak ediyorum.