- 22 Haziran 2008
Hakları ödenmez
Sezgin ve şampiyonluk
Avrupa Şampiyonası üç büyük takım için yararlı oldu. Herkes turnuva ile meşgulken kamuoyu baskısı olmadan arayışlarını sürdürüyorlar. Herkes parasına göre konuşup, ona göre sağa sola koşturuyor. İşte Galatasaray... Adnan Sezgin o ülke senin, bu ülke benim dolaşıyor. Hem iyi olacak, hem uygun olacak, hem de genç olacak. Her şeyiyle uygun bir futbolcu arıyor. İnşallah bulacak. Adnan bu işi iyi bilir. Geçen gün Radyospor'da eski Beşiktaşlı futbolculardan biri Adnan Sezgin'i kınıyordu. Kendini teknik direktör gibi gördüğünü söyleyip "Hatalı davranıyor" dedi. Komik... İşte ağzı olan böyle konuşuyor. Bu arkadaşa birisinin Galatasaray'ın nasıl şampiyon olduğunu ve bu şampiyonlukta kimin ne kadar etkisi olduğunu anlatması gerekiyor!..
Trabzon'a fırsat tanıyın
Trabzonspor düştüğü durumdan kurtulmak için büyük mücadele veriyor. Geçen sezon başında Galatasaray'ın yaptığını bu defa Trabzonspor yapıyor. Arka arkaya transfer bombaları patlatıyorlar. Bana göre iyi de adamlar aldılar. Burada açık açık kendi görüşümü söyleyeyim: Bu sene şampiyon adayım kesinlikle Trabzonspor'dur. Hele de Ersun Yanal, Ersun Yanal gibi olursa şampiyonluk çok daha kolay olacaktır. Yeter ki Trabzonspor taraftarları Trabzonspor'u idare etmekten vazgeçsin. Trabzon'da 2 kişi yan yana gelince belediyeyi, 3 kişi vilayeti, 4 kişi hükümeti idare eder. Eğer daha fazla kişi yan yana gelmişse hepsi birer teknik direktör olup Trabzon'u idare eder. Umarım Trabzon'da bu sene herkes kendi işini yapar ve şampiyonluk hasretleri sona erer.