- 14 Haziran 2008
Bismillah demeden
Ceza kararı çok saçma oldu
Trabzonspor, sezonun ilk maçını seyircisiz oynayacak. Daha "Bismillah" demeden, bu ceza ne? Avni Aker Stadı'nda "küfür" olmuş. Hangi sahada küfür olmuyor. En baba stadda bile ana-avrat küfürü gırla. Küfürü onaylamamız olası değil. Türk futboluna her zaman gerekli ve de tekeli yine kıracak Trabzonspor'un lig başlamadan önüne çekilen bu duvar ne? Önce elinizi vicdanınıza koyacaksınız ve öyle Avni Aker Stadı'nı takımını özlemle bekleyeceklere kapatacaksınız. Yine elinizi vicdanınıza koyacaksınız, ayrım yapmadan herkese aynı tarifeyi uygulayacaksınız. Hasan Doğan Federasyonu, önemli adımlar attı. Bu yadsınamaz. Sivasspor maçı için alınan tavır nasıl yanlışsa, bu ceza da komik. Her zaman Karadeniz'de bir fırtına gerekli. Bunu kimse sindirmeye kalkmasın.